Jääkaapissa nökötti jämäsitruuna (puolikas) , jämämascarpone (150 g) ja jämäkerma (n. 1 dl). Ei kait siinä muuta kuin sitruunasta kuori raasteeksi ja mehut talteen, kerma vaahdoksi, sekaan sitruunat ja juusto ja pikkasen vielä aitovaniljasokeria. Pakkasesta muutama mustikka koristeeksi.

Olisin H-H:sta ostanut kans mascarponea,mutta siellä sanottiin,etteivät he ota sitä enää myyntiin,koska siinä on niin lyhyt käyttöpäivämäärä.Tulee kuulemma vain tappiota.Täytyy käydä P-ssa:)
VastaaPoista-sirpa-
Hyvältä näyttää!
VastaaPoistaC7036CB7CA
VastaaPoistaTakipçi Satın Al
Sahte Takipçi
Instagram Bot Basma
AABC566C
VastaaPoistaesçort muş
esçort bayan manisa
bursa vip esçort
esçort bayan yalova
esçort uşak
yüreğir esçort
bozüyük esçort
esçort aksaray
kadirli esçort